Saturday, May 4, 2013

5 Mei...Aku bertugas...

Esok 5 Mei, tarikh yang amat ditunggu oleh rakyat Malaysia, hari pembuangan undi...

Aku sudah pun memangkah calon pilihanku.. hehe aku telah melaksanakan tanggungjawabku sebagai rakyat Malaysia walaupun undi ku berbentuk UNDI POS.. harap2 undi pos ku akan tiba ke Pahang..

Esok aku akan bertugas sebagai petugas spr.. Pengalaman mungkin sekali dalam hidup.. Cukuplah sekali je lah..Semoga perjalan esok berjalan lancar dan telus...

Sukar untuk membuat pilihan.. Perlu selidiki calon baru boleh buat pilihan yang wajar untuk menyokong parti mana.. Aku tanya pendapat ayahku sebelum memangkah kerana ayahku lebih mengenali calon yang bakal menjadi wakil rakyat... Semoga pilihanku betul...

Esok sebelum mengundi solat dulu istikarah.. Semoga Malaysia terus aman dan damai. Pemimpinya menjalankan amanah yang diberi serta mendaulatkan agama islam, bangsa dan negara..

SELAMAT MENGUNDI....

No comments:

Post a Comment